Veebruari jooksul on vastuste põhjal tehtud ülevaated valmis ja siis on võimalik sealt edasi minna, täpsustada meie tegevuskava.
ROHELISE KOOLI KÜSIMUSTIK KOOLI
TÖÖTAJALE JAANUARIS 2018
1. Kas ja kuidas toimid töökohas
keskkonnateadlikult ehk säästad energiat, vett, materjale?
Millised kokkuhoiupõhimõtted arvad
koolikeskkonnas vajalikud olevat?
Milliseid teemasid järgnevast loetelust
kasutad oma ainetundides a) elurikkus ja loodus, b) meri ja rannik, c)
kliimamuutused, d) globaalne kodakondsus?
Kuidas keskkonnateadlikkust õpilaste seas
suurendada? Nimeta 1-2 konkreetset võimalust.
Kas tuled tööle autoga? Kui jaa, siis miks?
Kuidas kujundada Sinu arvates kooli õueala
mõistlikult?
Milline töökeskkond on Sinu jaoks tervislik?
ROHELISE KOOLI KÜSIMUSTIK
LAPSEVANEMALE JAANUARIS 2018
1. Mida on teie laps koolitundides õppinud
teemadel „Elurikkus ja loodus“, „Meri ja rannik“ ja „Kliimamuutused“?
Mida teie pere võtab ette koduses keskkonnas
jäätmetekke vähendamiseks ja taaskasutuse osas?
Mida tähendab teie pere jaoks mõiste
„globaalne kodakondsus“?
Milliseid loodushoiu põhimõtteid peab teie
pere oluliseks?
ROHELISE KOOLI KÜSIMUSTIK ÕPILASELE
JAANUARIS 2018
1. Mida oled õppinud koolis elurikkuse ja looduse
kohta? Nimeta kuni kolm Sinu jaoks olulist mõtet.
Mida oled õppinud koolis mere ja ranniku
kohta? Nimeta kuni kolm Sinu jaoks olulist mõtet.
Mida oled õppinud koolis kliimamuutuste kohta?
Nimeta kuni kolm Sinu jaoks olulist mõtet.
Mida oled õppinud koolis globaalse
kodakondsuse kohta? Nimeta kuni kolm olulist mõtet.
Mis võiks olla kooli õuealal?
Kuidas Sa kooli tuled, autoga või
jala/ühiskondliku transpordiga?
Kas Sa sööd kõik taldrikult ära, mis sööklas
oled endale tõstnud, või viid osa jäätmesse?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar