1.
KESKKONNAÜLEVAATUSE KÜSIMUSED
Info, teavitamine
ja kaasamine: kas info Rohelise Kooli tegevuse kohta koolis on piisav?
Elurikkus ja loodus:
kas kool on piisavalt roheline?
Kliimamuutused:
kas kliimamuutuste teemale on koolis piisavalt tähelepanu pööratud?
Energia: kas
energia on kooli õppekavas teemana tähtsustatud?
Globaalne
kodakondsus: kas temaatiline kursus on põhjalik?
Tervis ja heaolu:
kas kool on turvaline?
Meri ja rannik,
vesi: kas BSP projekti tegevus on koolis piisavalt kajastatud?
Prügi ja jäätmed:
kas prügisorteerimine on koolis mõistlikult korraldatud?
Õueala: kas
õueala muutmisega tegelemine on piisav?
Transport: kas
kooliesine liikluskord on turvaline?
2.
ARUTELU
Vastuste põhjal (jah/ei) saab
otsustada, millised teemavaldkonnad on õpilaste arvates olulisemad tegevustega
ja aruteludega katmiseks. Otsuse tegid õpilased ise, samuti tuli arutelus välja
arvamus 12 teema kohta. Fookusesse jääb kooli õueala (õuesõppeklass ja
liikluslinnak). Tähtsaks peeti kokkuhoiupoliitikat ja toidu raiskamise
vähendamist; tähelepanu keskendamist loodushoiuteemadele ning prügikäitlusele.
Globaalse maailma teemadele pööratakse koolis
piisavalt tähelepanu (eraldi kursus gümnaasiumis ja temaatilised tegevused
klassidele). Rohelise Kooli põhimõtted ja vajalikkus on samuti nüüdseks
teadvustatud. Õpilasi viiakse õppekäikudele ja osalema programmides, mis
rõhutavad elurikkuse ja loodusega seotud teemasid piisaval hulgal. Kooli
tervishoiukomisjon organiseerib õppeaasta jooksul mitmeid tegevusi. BSP
projektiga tegeleb bioloogiaõpetaja järjepidevalt ja kaasab õpilasi.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar